Vær aktiv og brug kroppen hver dag.
Brug hovedet og lær nye ting.
Spis og drik sundt og lad være med at ryge.
Brug briller og høreapparat, hvis man har brug for det.
At sove godt om natten er vigtigt.
Vær meget sammen med venner og familie.
Vær aktiv og brug kroppen hver dag.
Brug hovedet og lær nye ting.
Spis og drik sundt og lad være med at ryge.
Brug briller og høreapparat, hvis man har brug for det.
At sove godt om natten er vigtigt.
Vær meget sammen med venner og familie.