Vær aktiv og bruk kroppen hver dag.
Bruk hodet og lær nye ting.
Spis og drikk sunt og ikke røyke.
Bruk briller og høreapparat hvis en trenger det.
Å sove godt om natten er viktig.
Være mye sammen med venner og familie.
Vær aktiv og bruk kroppen hver dag.
Bruk hodet og lær nye ting.
Spis og drikk sunt og ikke røyke.
Bruk briller og høreapparat hvis en trenger det.
Å sove godt om natten er viktig.
Være mye sammen med venner og familie.