Mann som tenker.

Nettside

Hva er demens?

En nettside med tekst, bilder og tale om demens. Prøv deg på quizen til slutt.

Forside av hefte om demens.

Hefte

Demens

I dette hefte kan du lese om demens. Demens skyldes en sykdom i hjernen. Noen får demens når de blir eldre.

Tematavle med 42 temabilder og tilhørende tekst.

Tematavle

Snakk om demens

Demens kan handle om mye. Bruk tematavlen når dere snakker om det.